NO NEGATIVE WAVES!!

2011-05-08 @ 11:22:15

Igår mådde jag inte alls bra, risig rent ut sagt. Men idag känns det bättre, skönt.

Åkte med sonen på stan för han skulle klippa sig, åkte direkt hem och slappade. Tittade på tv och läste lite. Inget solande för mig igår. En väldigt lugn lördag kan man säga, kroppen behöver det också.

Sov till halv 11 idag, helt otroligt!! Och nu efter en kaffekopp känns livet mycket ljusare igen.

Jag är så glad att mina barn är lugna barn, som inte är ute och festar eller röjer hela nätterna, det skulle ta hårt på mitt lilla hjärta. Älskar er!!

Har fått en kanonvän i C som jag är jätteglad över och jag kanske ska gå på en dejt i veckan....det senare har jag inte så stora förhoppningar på, är ju lite av en manshatare som ni vet..haha.

Men just nu rullar livet på, skulle behöva vinna lite pengar bara...

Kommentarer
    Postat av: micael rust

    va gött det låter :)lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: