ingen idag heller..

2011-05-11 @ 14:59:25

Åhhh..vad skönt att vara hemma.

Jobbade i stan och slutade tidigt och bra. Gick och fixade studentplakat på dottern som tar examen snart. Efter det gick jag till Kicks för jag tänkte köpa en mascara. Men jag är så ovan på detta så jag snurrade omkring helt vilsen därinne och sen gick jag. Det blev ingen mascara, köper ju aldrig själv utan lånar av mina tjejer.

Var till och med inne på Lindex för att köpa en bh. Varför vi kvinnor måste genomlida dessa provningar av den perfekta bh:n undrar jag. Fan vad ni killar har det lätt!!!

För att göra en historia kort så blev det ingen bh heller...men ett vitt linne köpte jag.

Så nu sitter jag alltså hemma med dagens godaste kaffekopp.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: