Vansinnigt beroende.

2011-03-11 @ 18:19:37

Jag tror att jag har blivit kaffeberoende, ja mer än vanligt alltså. Det är så mysigt att krypa upp i soffan eller sängen med en bra bok eller datan och ha en kopp bredvid sig att sörpla på.

Just nu är det kaffe med nybakta havreflarn som dottern precis har bakat.

I morse gjorde jag lite strechövningar och gick på en promenad. Hamnade på Emmaus bokavdelning, de har så många bra och fina böcker. Hittade boken som jag kom dit för, min allra bästa Isländska författare som heter Arnaldur Indridason. Han skriver om hemskheter på Reyjkavik.



Smet i på ÖB som ligger bredvid och köpte några ljus.



Men oj vad jag känner av att jag var energisk idag. Min nacke är inte att leka med. Har en hjärtformad kudde bakom när jag tittar på tv som stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: