Tack Inter! Historisk vändning av Pandev.

2011-03-16 @ 08:34:21

Igår hade jag spelat Lången på 3 fotbollsmatcher.  Inter hade jag som vinnare men det såg länge ut att den matchen skulle sluta 2-2 men i slutminutrarna gör Inter 2-3 och jag vinner.

295:- haha..tyvärr hade jag satsat 10:-, brukar alltid satsa 20:-. Men vinst blev det i alla fall. Det var längesedan jag såg en sådan underhållande fotbollsmatch.

Galen vändning av Inter - Fotboll - Champions League

Målet innebar 3-2 till Inter, och laget var därmed vidare tack vare regeln för fler gjorda bortamål. Faktum är att avancemanget är så sällsynt att det är första gången på 15 år som ett lag lyckat vända underläge från hemmamatchen i Champions League. 1996 var det Ajax - 2011 är det Inter./eurosport.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: