Vildsvin till middag.

2011-06-06 @ 16:14:32

Idag har jag trotsat solen och bara varit inne. Har putsat köksfönstren och hängt upp rena gardiner, planterat om några blommor och tvättat. Väldigt slappt och skönt.

Ute är det bastuvärme och klibbigt så jag är glad att jag slipper gå ut.

Satte in en vildsvinsstek i ugnen nu och ska göra risotto till den...

Var inne på blocket och kikade runt på begagnade cyklar, skulle vara mysigt med en cykel för det var längesedan jag ägde en sådan. Tänker mest på motionen jag kan få av den. Hittade en röd för 690:-, tänkte givetvis pruta om jag orkar att gå och titta på den. Det mest ironiska är att den finns här där jag bor.



bisvärm i Los Angeles, hittad på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: