RELAXING!!

2011-06-24 @ 08:43:36

Då var det midsommar igen. Liksom förr planerar folk denna helg sedan länge och många har traditioner som följs varje år. Inget fel i det.

Men i år är det första gången jag ska vara hemma och göra vad jag vill. Mina planer var att köpa nya filmer och ligga i soffan och glo på dem men jag hann inte till movieline och köpa några, får gå till affären och se vad dem har att erbjuda.

Lite god mat har jag köpt i alla fall, gravad lax, sill, brieost med nötter, zuchinisallad med yoghurt..bl.a.

INGEN ALKOHOL!!

Jag struntar i procenten denna midsommar, och det brukar inte bli så mycket av den varan ändå över midsommar. Tycker det är ganska så skönt.

ÖNSKAR ER ALLA EN LUGN OCH FIN HELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: