Min lilla pojk har blivit stor..

2011-06-14 @ 20:27:58

Redan tisdagkväll, var tar dagarna vägen??!!

I eftermiddags åkte sonen och jag till Backaplan för att prova ut en kostym till hans bal på torsdag. Vi hittade en grå och han provade den, och givetvis satt det som gjutet, han har en förmåga att se bra ut i allt han provar. Lång och vältränad och ståtlig. Var inte lite stolt när han stod i provrummet..han är så fin!

Till det blev det en vit skjorta, vit,rosa,grårandig slips, med ränder på tvären..skitsnygg. Sedan hittade vi snygga svarta skor.

Han kommer självklart vara snyggast på balen. Utan tvekan.

Kommentarer
    Postat av: michaela

    ÅÅ va kul att det gick så smidigt och bra!! När är hans bal? Kan tänka mig hur stilig han kommer se ut :D

    Postat av: Felicia

    Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

    Postat av: Vendela

    Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: