Kolhydrater, försvinn!!

2011-06-15 @ 18:25:36

Ikväll åt jag räkor, tonfisk,dill,broccoli,kokt ägg och rädisor och grädde. Försöker hålla GI eller Low fat...nånting. Inte äta kolhydrater alltså.Mycket fett ska det vara men det känns så himla fel när jag ska hålla igen. Det är så svårt, jag längtar efter färskpotatis, hur sjutton ska det gå i midsommar utan att få äta färskpotatis.

Men har gjort detta i en vecka, försökt mitt bästa, och det känns faktiskt som om det har försvunnit lite kring mage och höfter. Innan jag lägger mig för natten gör jag magövningar. Har tagit fram min pilatesboll och jobbar lite på den. Får se hur länge jag orkar detta planerande av mat varje dag, billigt är det inte heller att äta grönt.

Till 4 bröllop blir det jordgubbar med mycket vispgrädde!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: