Fy,jag har syndat.

2011-06-25 @ 10:25:57

Äter jätteduktigt numera, igår var jag ute och powerwalkade 3km medan sonen sprang 5. Sedan åt vi nyttig middag fast 2 små potatisar åt jag..skäms.

Men synden kom på kvällen, dum som jag är plockade jag fram en paradisask som jag vunnit. Tänkte att något ska väl jag och dottern festa på. Vi åt upp översta lagret...men så ont i magen jag fick, den var inte alls van vid det söta tror jag. Så idag blir det att gå på promenad igen, men det är bara midsommar en gång om året och jag HAR varit duktig veckorna innan.

Sitter på balkongen,tro det eller ej, solen är riktigt varm om jag sitter i lä förstås, annars blåser det höstvindar som vanligt.

Hoppas ni inte är alltför bakis idag. Jag är det INTE!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: