Tatueringar och föda barn.

2011-01-17 @ 18:10:16

Så var då måndagen överstökad.

Hade en hyfsad dag men ack så trött jag var, så trött så jag mådde illa. Till råga på allt hade vi personalmöte också, och på våra möten flyter det alltid iväg, liksom ingen ordning. Men min nyblivna mamma till chef kom och överraskade oss med lille Herman. Så liten har var...mörk och indisk.

Undrar hur det skulle vara att bli mamma vid denna åldern?? Kanske inte just min ålder men runt 40. Är man mer mogen som förälder??

Älskade att vara gravid, det var något jag var bra på. Mådde aldrig dåligt, jobbade till sista dagen och förlossningen var inga problem.

Jag säger; att föda barn är som att tatuera sig. Det gör ont i intervaller men sedan när det är klart har man något fint och något man är stolt över. Och redan då har man glömt att det gjorde ont.


Min dotter M:s rygg


Dotter S arm.

Kommentarer
    Postat av: Martin The Edge

    Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



    Självklart finns det en ny fråga att besvara!



    Ha en toppendag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: