Qatar..

2011-01-12 @ 16:33:52

Efter några dagar av jobb så kommer jag ihåg att jag faktiskt har en blogg som jag har försummat.

I natt kom det 1 dm snö igen, när vi äntligen hade hyggliga vägar att åka på. Förutom all is på gångbanor och parkeringar, hallå skridskor...

Just nu händer inget speciellt. Jagar ju jobb till min dotter, och helst utomlands när hon har tagit studenten. Idag fick jag napp av en äldre dam som jag är vän med. Hennes dotter med man bor i Qatar och de känner en familj som behöver en au-pair.

Man vet aldrig, kanske fungerar kemin och hon flyttar dit.

Det är så att jag blir liiiiiite avundsjuk.

Kommentarer
    Postat av: Marina



    Hej



    Va roligt att flytta till Qatar, jag pluggar ekonomi just nu men min dröm skulle vara att få ett toppen jobb där efter skolan. Vad jobbar dina vänner med?



    Mvh / Marina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: