dagarna kommer och dagarna går...

2011-01-25 @ 21:30:29

Hallå på er.. Bloggen känns mindre viktig nu, besökarantalet har minskat och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Dagarna springer på i raketfart, lite hemskt är det. Får liksom inget avslut på någonting.

Min son som provtränar för ÖIS får aldrig svar om han är antagen, eftersom det är is på planen kan de inte träna för fullt och då kan de inte avgöra hur han är som målvakt. Frustrerande att inte få veta. Han vill ju tillhöra ett lag, och det är flera lag som drar i honom, senast är det Hisings Backa och förra veckan var det Qviding. Hos Qviding var han och tränade en kväll men kände att det laget passade inte honom.

Han gillar ÖIS, killarna, tränarna och träningsupplägget. Så han MÅSTE platsa..det är bara så.

Och snart ska jag och dottern åka på kryss till Oslo. Ska verkligen bli härligt... Ligga i hytten och läsa och äta godis och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: