20 år.

2011-01-10 @ 20:20:21

Nu har vardagen verkligen startat. Fick se mitt schema för denna vecka och fick en liten chock. Det var ingen mjukstart här inte, fullt ös. Ändå har jag pratat med chefen att jag måste ta det lugnt. Vill ju inte bli dålig igen.

Har ni märkt att det börjar bli ljusare tidigare och att mörkret kommer senare nu. Det har faktiskt gått fort, för inte så längesedan var det svart ute klockan 4. Hoppet tänds att snön kanske snart försvinner och våren sakta, sakta är på väg. Halt som sjutton är det och jag är glad att jag inte har några ben brutna.

Snart fyller mitt mellanbarn 20 år..kan inte fatta vad tiden går fort. Och efter det ska vi åka till Oslo på en kryssning. Det ska bli så kul, hon och jag, bara mysa. Sitta i hytten och käka godis och dricka cola, nja en öl eller cider kanske hittar strupen också.

Oslo ska bli kul att se igen, mycket fin stad. Skulle vilja åka dit på våren eller sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: