Skit skit skit...

2011-02-10 @ 17:12:34

Idag har jag mått eländigt. Har ju varit så trött i flera dagar. I morse orkade jag knappt ur sängen och när jag väl gjorde det var jag alldeles mosig i ansiktet, igen.

Hävde mig iväg i alla fall, tog en senare buss. Sa att jag mådde dåligt på kontoret men ingen större notis blev tagen. Ringde chefen senare och sa att jag måste åka hem. Jag hatar att ha dåligt samvete för att jag inte mår bra.

Vi pusslade ihop det och jag åkte hem. Klockan 2 så tidigt blev det ju inte. Gick till vårdcentralen för blodtryckskontroll och det var okej. Skönt!!

Men de ska ge råd som vanligt och säger: men alla är trötta och förkylda nu denna årstiden. Försök varva ner och inte stressa upp dig.

Jag vill bara vara pigg och glad. Men bara jag känner min kropp och vet att jag orkar inte mer.

Vet inte om jag kan vara hemma i morgon, det är så lite personal.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: