Jack and Jones shopping.

2011-02-09 @ 19:04:37

Efter en supertrött morgon och ingen lust att jobba alls, tog dagen till slut slut.

Träffade sonen för att han skulle bli ekiperad, det var så länge sedan han fick nya kläder och nu när jag fick lite pengar från försäkringskassan så hade jag lovat honom.

Vi gick först till JC men där fanns inget snyggt så vi gick till Jack&Jones. Såååå mycket fint det fanns där.

Han fick jeans,två supersnygga tröjor, två t-shirtar. Butiksbiträdet frågade om han behövde kalsonger och strumpor också..hahaha..han trodde väl att den stackars pojken inte hade några kläder.

Sonen är lycklig över sin nya "garderob". Då blir jag lycklig också..han är så söt och väluppfostrad min "lille" man.

Efter det gick vi och fikade med storasyster som slöt upp..vi hade en mycket trevlig stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: