Godmorgon morninglovers...

2011-02-05 @ 09:02:43

Låg och tänkte i morse  på mina döttrar.

De har/hade det väldigt motigt i skolan och tycker det är skit. Min stora gick inte ut gymnasiet och dotter nr 2 som är mitt uppe i smeten nu, sista terminen. Tycker att det är pest och pina.

Jag tror att jag är skulden till deras missnöje och ork att läsa läxor. Jag har aldrig tjatat eller hängt över dem att göra sina läxor, gör si eller så!!

Har lagt allt ansvar på de själva. Känns inte bra, vet att livet utanför skolan är ett helvete, och JAG har bidragit till arbetslöshet och deppighet. Förlåt!

Älskar er tjejer!!

Kommentarer
    Postat av: S

    det är inte ditt fel! älskar dig

    Postat av: michaela

    haha men neej mamma sluta!! är glad att du inte tjata på oss ska du veta! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: