Århundradets baksmälla!!!

2011-02-06 @ 16:49:53

Fy faen, idag har jag inte mått bra, men har mig ju själv att skylla.

Tror att jag är superman med att dricka. Nu börjar jag bli mig själv men kroppen känns som om den varit i en centrifug...hahaha..

Kul fest var det i alla fall. Tills värdinnan skulle in till stan och hade fått för sig att jag hade sagt att jag skulle med. Troligen inte sagt det för jag ville absolut inte och är alldeles för pank för att åka till krogen. Vi hade en rolig fest där vi var, synd att avbryta den tycker jag.


Men nu är det diskutioner om middag, vilken vi inte har hemma, givetvis. Då måste det handlas och tänkas vad vi ska ha, jobbigt värre. En dag som idag.

Hoppas ni mår bättre. Nu kommer det att dröja innan jag dricker något med alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: