Upp och ner helg...

2011-04-17 @ 20:42:31

Redan söndagkväll och solen har gått ner. Helgen har varit upp och ner rent ut sagt. Var ute och tog ett par öl till El Classico där slutresultatet tyvärr blev 1-1.

Idag har jag varit i sol och vind hela dagen så ansiktet känns riktigt mosigt nu..men jag är gosigt trött efter att vi har ätit en lyxmåltid. Hemkörd pizza med cola och sallad. Supergott, men en pizza var inte den vi beställde, lite retfullt, istället för oxfile var det skinka, ja hela pizzainnehållet var galet.

Såg fantastiska pojkar spela fotboll idag, vilken energi, vilken teknik. Så vann de också rättvist med 4-0.

Snart sängdags och sömnpillret Poirot..hoppas jag..

Godnatt vänner!

Kommentarer
    Postat av: Siri

    Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: