Snart helg..

2011-04-26 @ 18:50:55

Arbetsdagen är slut, middagen uppäten och disken diskad. Sonen iväg på fotbollsträning och dotter och jag slöar framför tv:n.

Jag har ont i fötterna...intensiv dag som vanligt. Efter mina gjorda 8 tim är jag på bussen hem, då ringer chefen och säger att jag skulle ha haft en kontor till..-va, säger jag. Det sa du inte i morse.- Nej, glömde, men du ska väl jobba heltid nu??

Ja jag ska jobba heltid och jag hade gjort mina 8 tim redan, orkar inte mer. Jag gör kontoret i morgonbitti.

Har fått något elände i mitt ena öga, är alldeles rödsprängt och lite svullet och har varit en längre tid. Gick till sköterskan i dag och hon spolade ögat, hon har ingen förklaring, men sa att om jag ser likadan ut i morgon ska jag komma tillbaka. Egentligen har jag inte tid med det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: