Måndagkväll.

2010-10-04 @ 19:39:24

Så var då måndagen avklarad, en bra dag blev det fast det var seeegt i morse.

Var på läkarhuset med min son i eftermiddags, han har hostat och hostat i en månad snart, hostar snart upp lungorna. Förra veckan var vi hos våran lokala läkare och hon skrev ut mollipect men det var ju klart att det inte hjälpte. Den sörjan han har i bröstet måste botas med rejäla grejer så nu fick vi en dunder  medicin. Nu får vi hålla tummarna att det hjälper och att vi får sova om nätterna igen.

Äntligen var det dags att se Masterchef Australia igen efter helguppehållet. Jag är en riktig nörd när det gäller det programmet. Deltagarna och jurymedlemmarna är helt enkelt underbara...tänk om jag också kunde vara smart när det gäller matlagning och våga experimentera.

Polishelikoptern flög lågt över Göta Älv i dag så jag trodde de hade hittat Rasmus. Han försvann efter en kräftskiva vid Stigs center. Men de sökte med värmekamera. I helgen ska det arrangeras en skallgångskedja i det området. Det är så hemskt, tänk att inte veta,mina tankar går till hans familj.

Därför uppmanar jag er att ta hand om varandra och uppskatta era nära och kära.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: