Höstdag.

2010-10-06 @ 08:07:04

Vinden viner och det är grått, en riktig höstdag, träden har en allt mer gulaktig ton på löven och jag tycker det är deprimerande.

Har sovit till halv 8 och det var skönt, ska inte vara hos läkaren förrän kl 9 så jag behöver inte stressa.  Idag ska jag jobba hos en gammal dam, hon är 90 år och behöver hjälp med diverse sysslor såsom: handla mat, tvätta och stryka, städa. Frukost och lunch är mysigast, då sitter vi och pratar och gamla tider och om nya.

Onsdag redan, det känns bra, är så himla trött hela tiden..

Ha en super lillördag..vi hörs KRAM.

Kommentarer
    Postat av: Michaela

    va skönt med lite sovmorgon :)

    Postat av: Magdalena

    Ja jätteskönt, jag har lagt in din blogg på min sida som länk. Är det ok? Puss Puss.

    Postat av: Michaela

    haha ja ingen fara :) vi hörs imorgon! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: