Busy busy..

2010-10-09 @ 09:51:30

Lördagsmorgonlugnet är väl härligt. Tänk att ta sig en kopp kaffe i tystnad och utan stress, inte dumt alls.

Snart ska jag/sonen börja packa för hans resa till Orsa för att jaga älg. Han har blivit rejält biten av jagandet och ska för första gången åka iväg på en "riktig" jaktresa. Annars brukar han gå i skogarna vid Vingåker och jaga hjort/rådjur och vildsvin.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös, för det är jag. Dels ska de åka långt och dels är jag mycket nervös för jakten. Men personen han ska jaga med litar jag på till 100% så det är ingen fara men det kanske finns andra skjutglada idioter i skogen. Jag får önska dem lycka till och hoppas vädret blir bra.
Älskar dig!!

Men innan han åker ska han spela sista fotbollsmatchen för säsongen och DET blir en rysare, IFK ligger 2 poäng före BKHäcken. Vinner Häcken och IFK förlorar så vinner BKH serien.  Det blir till att hålla många tummar idag.


KRAM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: