Vad jag kan.

2010-11-16 @ 10:57:33

Blir så stolt över mig själv, snart är jag expert på detta med länkar och koder.

Har lagt in lite reklam på min sida, ska bli väldigt intressant att se om jag kan tjäna lite pengar på det, tror inte ,men kan vara roligt att prova.

Idag har vi en solig men kall dag. Tänkte gå ut på en stärkande promenad när jag upptäcker att jag inte har min bricka till porten hemma. Vi har elektrisk öppning med ett magnetkort. TYPISKT!!!
Har tänkt länge att jag ska fixa 2 nya, men när det kommer till kritan så är det mycket pengar,200krx2.

Får njuta inifrån då...

Kommentarer
    Postat av: Amelie

    Glöm inte lägga in dom under inläggssidan oxå.. Design/kodmall o sen längst upp i högra hörnet finns en liten flik där du kan redigera varje sida på din blogg.. Ta fram inläggssidan o lägg in där oxå, för om man prenumerar på din blogg via bloglovin kommer man direkt till inläggssidan.. Alltså den sidan där man skriver kommentarer..

    Bara ett litet tips.. =)

    Ha en bra dag!!

    Postat av: Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

    sv: va kul att du är med :). kika in senare och se om det blev du! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: