Saknar någon..?

2010-11-21 @ 12:35:14

Igår gick vi först till nyöppnade Dubliners på Järntorget,mycket trevliga lokaler må jag säga, inte som det andra sunkstället.

Men deras toaletter är under all kritik,kunde inte låsa toadörren,inget toapapper och skitigt till max. Fy vad äckligt det var!!!

Sedan gick vi vidare till Que Pasa, en spansk restaurang, mysigt. Ägaren bjöd oss på lite tapas och sa att han var iranier...den spanska känslan försvann snabbt.

Efter det blev det
Palace, som kallas Jurassic park, för att det är singlarnas paradis, "får du inget ragg någonstans gå dit".

Men jag tycker inte det är så farligt, de spelar grym musik, det är viktigast för mig.

När jag går mot bussen för att åka hem får jag en konstig känsla av att jag skulle vilja ha någon som lade armen om mig, någon som tar hand om mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: