Otäcka drömmar.

2010-11-25 @ 09:35:59

Mitt ex. sen 11 år tillbaka återkommer i mina och barnens drömmar konstant.

Och det är inga fina drömmar...vaknade nu helt kallsvettig, det var så verkligt.

"Han hade letat rätt på mig och bedyrade sin kärlek..han hade rymt från ett behandlingshem och de var på jakt efter honom. Han talade om att han skulle sluta vara otrogen och börja i AA. Bara vi kunde bli tillsammans igen"

Kanske inte låter så skrämmande, men jag lovar er.. Jag grät i drömmen och vaknar helt tjock i huvudet.

Jag drömmer jättemycket nu för tiden, men det är klart, mycket händer i våran familj just nu.

Kommentarer
    Postat av: Amelie

    Stora Kramar till dej!! Inte roligt att behöva ha nån efter sej även i drömmarna.. drömmar ska vara nåt fint. drömmarnas land vill man ju till när allt annat är jobbigt.. Kram igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: