Huvudvärk.

2010-11-18 @ 16:44:26

Jösses vilken dag det blev.

Jag som ska ta det lugnt och bara vara. Efter förmiddagens goda gärning åkte jag hem, bara för att dricka en kopp kaffe och åka igen.

Denna gången till utv.samtal för sonen.

Allt gick över förväntan. Han har slappat till och tappat i lärarnas bedömningar men efter alla uppmuntrande ord idag så är det bara att ta nya starka tag och kämpa, det är snart gymnasieval. Men det fixar han, han är smart och förståndig(ibland).

Men jag är helt slut!

Och inte blir det bättre av att småungar tjuvringer på porttelefonen. Igår kväll och så nu. Men nu tar jag dem, vänta och se..det är inte första gången jag jagar huliganer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: