Fel biograf.

2010-11-03 @ 20:16:30

Var i middags och pratade med min underbara chef om att ändra lite tider i mitt schema. Jag vill börja med att starta lite senare på måndagar, som det är nu går jag upp 4.30 och börjar kl.06.00, så får vi se om kroppen blir glad.

Sen var det snabbt hem för att handla lite mat och sedan ner till Filmstaden Bergakungen för att se filmen DUE DATE som har premiär idag.

Eftersom vi redan hämtat ut biljetterna så skulle vi bara handla popcorn och dricka. Vi går in förväntansfulla och ska leta efter våra platser när vi upptäcker att vi är på FEL biograf.....hahaha..

HUR BLÅSTA ÄR INTE VI!!!!



Hade inte ens kollat på biobiljetterna vilken biograf jag hade bokat till. Jag rusar ner till biljettförsäljningen och byter till den biografen vi är på. Som tur var fanns det biljetter kvar och filmen hade precis börjat.

Som vi fnittrade när vi satte oss tillrätta, jaja mycket ska man vara med om. Kul hade vi i alla fall.

Och filmen var jätterolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: