Bättre sent än aldrig.

2010-11-15 @ 21:59:25

Nu kan jag skriva lite om dagen.Datorn har varit lite upptagen, det är stunder som denna jag önskar att vi hade två datorer.

Arbetsdagen blev lång och jag var helt slut när jag kom hem.

Då är det desto skönare att veta att jag är ledig/sjukskriven i morgon. Har tagit ett"sovarpiller",de är grymma vill jag säga, sover som en gris.

Tittade lite på Fotbollsgalan,vilket spektakel.

Jo, fick bekräftelse från Gbg Massageskola att jag blev antagen att börja i februari 2011. De emotser anmälningsavgiften tacksamt snarast. Varför ska det alltid vara snarast när man för stunden är pank??

Kommentarer
    Postat av: Michaela

    Haha bli inte torsk på dem sömntabletterna nu bara!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: