En vecka och allt är över.

2010-12-18 @ 09:35:05

Tänk, nästa lördag är julafton över..

Som sagt kan jag inte köpa några julklappar förrän pengar kommit in. Så jag vet inte vad vi ska göra idag, baka julgodis kanske. Men jag vet vad jag ska köpa så det är lugnt.

Igår var jag och min fina dotter på Liseberg, hon ville så gärna att det skulle snöa när vi var där och det gjorde det. Härliga flingor föll på oss, vi var som snögubbar när vi skulle åka hem.

När vi gick där så slog det oss en sak: vad folk äter!!!

Allt från glögg och pepparkakor till stora lass med hamburgare...

Mysigt var det i alla fall, vi var mycket nöjda när vi åkte hem. Och när vi kom hem såg vi Scrooge på tv, juligt värre.





Värmestation...så varmt och skönt.



Kära 5:an.

Kommentarer
    Postat av: Michaela

    Åå va mysigt och avundsjuk jag blir!! Jag saknar er men snart är det jul då kommer jag!!

    Postat av: Martin The Edge

    Hej!

    Hoppas du har en härlig lördag så här långt.

    Dagens fråga handlar om snabbmat - nu ska det redas ut en gång för alla. Vilket är godast?



    Ha en fortsatt fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: